• Mon - Fri 10:00-18:00
  • 1(647) 292-3600
  • stav.adivi@gmail.com

רשימת המסמכים והמטלות

1. יש להביא (מוכן מראש מהארץ) ולהחתים בשעת הלנדינג בנקודת הכניסה לקנדה טפסי מכס עם רשימת טובין שאתם מביאים/תביאו לקבלת פטור ממכס. אם יש תכשיטים יש להביא צילומים של כל תכשיט בנפרד עם הערכת מחירו.

טופס BSF186 לגבי כל מה שאתם מביאים או תביאו אתכם לקנדה:

http://www.cbsa-asfc.gc.ca/publications/forms-formulaires/bsf186-eng.pdf

ואם אין מספיק מקום יש למלא טופס BSF186A:

http://www.cbsa-asfc.gc.ca/publications/forms-formulaires/bsf186a.pdf

את הטופס החתום מביאים למשלח ולנקודת השחרור של הקונטיינר, או במקרה שאתם מביאים את הכבודה בעת ההגעה הסופית תוך כמה שבועות חודשים או שנים, אתם מצמידים את העתק הטופס למטען.

2. לעשות מספר ביטוח לאומי SIN שהוא בסיס לתעסוקה ולצבירת הסטורית אשראי.

http://www.servicecanada.gc.ca/eng/sin/apply/how.shtml

3. רצוי לעשות בחינת תיאוריה ואם יש זמן גם טסט. באונטריו מדובר בתיאוריה הקרויה G1 ומבחן מעשי מסוג G2 או G כדי לצבור ותק שייקל על הביטוח.

4. לפתוח חשבון צ’קים בבנק, ולהפקיד כמה אלפי דולרים בחשבון חיסכון כדי שיהיה מאיפוא לתת צ’קים לשכר דירה.

5. לעשות כרטיס אשראי רגיל או אם אין אפשרות לקבל רגיל לעשות כרטיס מסוג “סקיורד” לשם בניית הסטוריית אשראי במהירות האפשרית.

6. לעשות סיור עם מכרים ותיקים בקנדה או עם מתווך אמין ובעל המלצות בשכונות מגורים שונות באיזור הרחב שבו את חושבים להתגורר, כדי להבין את מבנהו, אופיו האתני והסוציו אקונמי ואת מגוון השירותים לדיירי הסביבה, כולל כניסה לכמה סוגי נכסים חדשים וישנים כדי להבין איזה סוג מגורים תוכלו להרשות לעצמכם לשכור או לקנות. כדאי ליצור קשר עם המתווך כחודש לפני הטיסה כדי שיוכל לשלוח לכם רשומות (ליסטינגס) של בתים המוצעים באיזור שבו אתם מתעניינים כדי שתהיו מוכנים יותר לביקור. 

7. לעשות הכנה מקדימה בתחום מוסדות החינוך המתאימים לילדים: פרטיים וציבוריים, ביקור באחד או שניים כדי להבין.

8. חיוני להיות בביקור המקדים או בשבועיים הראשונים עם רכב שכור, יש הרבה סידורים, הכנות והרבה מה להספיק. לגבי טורונטו יש לשקול פעמיים האם להתגורר בביקור מקדים בדאון טאון או באיזור הישראלי, יש צדדים לכאן ולכאן.

 

סתו אדיבי

סתו אדיבי הוא מתווך נדל"ן במקצועו, הוא מתגורר באיזור טורונטו משנת 2006, עוסק בייעוץ עסקי ואישי, מתפרנס מתיווך נדל"ן למגורים ועסקים, ומתמחה ברילוקיישן והגירה של משפחות לקנדה. סתו עזר ועוזר להרבה מאוד משפחות, ולמרות שהוא לא יועץ הגירה (פרט חשוב!) הוא משקיע המון זמן ומאמצים לעזור לישראלים שרק מתחילים את התהליך או רק נוחתים פה. לכן השם "נחיתה רכה". ניתן ליצור עימו קשר באמצעות המייל stav.adivi@gmail.com הערות ושאלות בעלות עניין לציבור, יש להפנות לקבוצת נחיתה רכה בפייסבוק

יכול לעניין אותך גם

בהשוואה למדינות רבות, העלויות של לימודים בקנדה הם סבירות מאוד. סביר להניח שתצטרכו בין 20,000 ל-30,000 דולר קנדי בשנה כדי לכסות את שכר הלימוד. טווח זה הוא ממוצע בלבד וישתנה בהתאם למוסד ולתוכנית שאליהם אתה רשום.
 

להלן רשימת התחומים המציעים את הקורסים הטובים ביותר ללימוד בקנדה:

- עסקים ופיננסים.

- מדעי המחשב וטכנולוגיית מידע.

- הַנדָסָה.

- בריאות ורפואה.

- מדיה ועיתונאות.

הדרישות הנפוצות לכל האוניברסיטאות והמוסדות כוללות דרכון מעודכן, שליטה באנגלית או צרפתית יחד עם הוכחה לעמידה במבחני שפה שנקבעו עם ציונימינימום, והוכחה שאתה יכול לממן את לימודיך 

https://www.immigration.ca/study-in-canada-step-by-step-guide-for-international-students

בעוד שמנכ"ל החברה הממוצע בקנדה מרוויח בסביבות 150,000 דולר בשנה, הניסיון הנכון ועבודה בחברה מובילה יכולים להביא לך הרבה יותר מ-300,000 דולר. למעשה, על פי קנדי ביזנס, המנכ"ל בעל השכר הגבוה ביותר במדינה מרוויח יותר מ-83 מיליון דולר בשנה

 

https://www.slice.ca/highest-paying-jobs-in-canada-20-canadian-jobs-that-pay-over-300k/

Shopping Basket