ערוץ יוטיוב

הקלטות של שיחות זום בנושאי הגירה

עלויות מחיה

פגישת זום בנושא עלויות מחיה בקנדה - מהי ההכנסה הממוצעת, מה רמת המיסים, מהן ההוצאות השוטפות

ויזת סטודנט​

הגעה לקנדה על ויזת סטודנט - מהשלב של קבלת החלטה, דרך חיפוש מוסד הלימודים המתאים ועד ההגשה לויזה

הגירה - פוסט קורונה

סתיו והצוות עושים סדר ועונים על שאלות על השפעת הקורונה על שוק ההשכרות בקנדה, זמני תגובות של הרשויות למתן ויזות, מיסים והטבוטת

הגירה לקנדה - איך מתחילים

איך מהגרים היום לקנדה, קבלת ויזת הלימודים בקנדה, ויזת עבודה, זמני תגובה של הרשוית , שאלות ספציפיות על מקצועות ולימודים

2021 - מחפשים עבודה

סתיו והצוות מסבירים על עולם העבודה בקנדה, חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, קורסים מקצועיים

כתיבת קורות חיים 2023

בשיחה הזאת אנחנו מביאים הדגשים ודוגמאות לאיך להציג את נסיון העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר עבור המעסיק הקנדי

2021 - מחפשים עבודה

סתיו והצוות מסבירים על עולם העבודה בקנדה, חיפוש עבודה, כתיבת קורות חיים, קורסים מקצועיים

מערכת חינוך​

פגישת זום בנושא מערכת החינוך בקנדה - מגילאי גן ועד תיכון. בתי ספר ציבוריים, פרטיים ודתיים; חוגים, צהרונים וקייטנות

בית ראשון

איזורי מגורים באיזור טורונטו, איך לבחור שכונת מגורים, איך מחפשים בית, מסמכים שדרושים למתן הצעה, איך עובדים עם מתווך קנדי

demo-attachment-607-Rectangle-37
demo-attachment-261-Group-56
שאלות בנושא הגירה
demo-attachment-606-Group-43

ערוץ יוטיוב

אתם שואלים ואנחנו עונים

מערכת הדירוג המקיפה, או CRS, היא מערכת הנקודות הייחודית של ממשלת קנדה לדירוג מועמדים ב-Express Entry על סמך גורמים הכוללים גיל, השכלה, ניסיון בעבודה מיומן ובקיאות באנגלית או צרפתית.
 
מועמדים מתאימים יכולים להגיש פרופיל למאגר ה-Express Entry, שם הם מדורגים על סמך ציוני ה-CRS שלהם.
 
ממשלת קנדה מנפיקה באופן קבוע הזמנות להגשת מועמדות (ITA) למגורי קבע בקנדה למועמדים בדירוג הגבוה ביותר באמצעות הגרלות קבועות ממאגר ה-Express Entry ומטרתה לעבד בקשות תוך שישה חודשים.

היופי של מערכת Express Entry עבור מועמדים היא העובדה שהיא דינמית. המשמעות היא שהציון של המועמד אינו קבוע, אך ניתן לשפר אותו במקרים רבים אם המועמד מוכן להתאמץ. חלק מהתחומים שבהם מועמד יוכל לשפר את ציון ה-CRS שלו כוללים:
  • השגת ציוני השפה הטובים ביותר האפשריים;
  • תיעוד נכון של השכלתם וניסיונם בעבודה; ו
  • נקיטת צעדים יזומים כדי להמשיך בתוכניות מועמדות מחוזיות, עבודה בקנדה או אישורים חדשים.
לפרטים נוספים, בקר בדף הייעודי של ציון ה-CRS שלך.

מועמדים פוטנציאליים מביעים עניין (EOI) בבואם לקנדה על ידי יצירת פרופיל Express Entry ומתן מידע על כישוריהם, ניסיון העבודה, יכולת השפה, ההשכלה ומידע אישי אחר. פרופיל זה מוצהר בעצמו; כלומר, החומר שסופק על ידי המועמד הפוטנציאלי מבוסס על הערכת המידע האישי שלו או שלה.

בנק התעסוקה של קנדה -The Canada Job Bank הוא מנוע חיפוש מקוון למשרות פתוחות ברחבי קנדה. זה עוזר להתאים מועמדים למעסיקים ולעבודות קנדיות על סמך הכישורים, הידע והניסיון שלהם. תחת EE, מועמדים יכולים להירשם בבנק העבודה אם אין להם כבר הצעת עבודה קנדית או מועמדות פרובינציאלית/טריטוריאלית. החל מיום 6.6.2017, הרישום בבנק הדרושים הינו וולונטרי.
 
אם מועמד עובד כעת בקנדה על אישור עבודה מבוסס הערכת שוק העבודה, הוא או היא לא יצטרכו להגיש בקשה חוזרת ל-LMIA חדש, במידה וה-LMIA עדיין בתוקף. אם המועמד ל-Express Entry יבחר להגיש מועמדות להזדמנות עבודה, המעסיק המקבל יידרש לעבור את תהליך הראיון או ההערכה הרגיל שלו. 
 
אם המעסיק מוצא שהמועמד ל-Express Entry עונה על דרישותיו, והוא זכאי להעסיק אזרח זר, הוא יכול להציע לו עבודה. מעסיקים עם LMIA מחוייבים לספק מידע זה יחד עם מכתב הצעת עבודה למועמד שיכלול אותו בפרופיל ה-Express Entry שלהם. הצעת עבודה קנדית מעניקה נקודות תחת מערכת הדירוג המקיפה (CRS), וכתוצאה מכך עשויה להגדיל את הסיכויים של מועמד לקבל הזמנה להגשת מועמדות (ITA) למגורי קבע בהגרלה שלאחר מכן ממאגר הכניסה האקספרס.

כל המחוזות והטריטוריות, מלבד קוויבק ונונאווט, משתמשים כעת ב-Express Entry. מחוזות וטריטוריות מסוגלים למנות מספר מסוים של מועמדים באמצעות מערכת ה-Express Entry כדי לענות על צורכי שוק העבודה המקומיים והמחוזיים שלהם. אלה ידועים בתור מועמדויות “משופרות”. אם מועמד מקבל מועמדות כזאת ממחוז או טריטוריה, הוא או היא מקבלים 600 נקודות נוספות במסגרת מערכת הדירוג המקיפה (CRS) והוא יקבל הזמנה להגשת מועמדות (ITA) למגורי קבע בהגרלה הקרובה ביותר. כל המועמדים חייבים לעמוד בקריטריונים לזכאות של אחת מתוכניות ההגירה הכלכליות הפדרליות על מנת להיכנס ולהיבחר ממאגר ה-Express Entry.
 
בדיוק כפי שהם מנהלים את תוכניות המועמדים המחוזיות שלהם (PNPs), מחוזות וטריטוריות קובעות את הקריטריונים שבהם הם משתמשים כדי למנות מועמדים ל-Express Entry. בהתאם למחוז/טריטוריה, מועמדי כניסה אקספרס יכולים להיכנס תחילה למאגר ולאחר מכן להיות מועמדים על ידי מחוז או טריטוריה, או להיות מועמדים על ידי מחוז או טריטוריה ולאחר מכן למלא פרופיל כניסה אקספרס מקוון. מחוזות וטריטוריות יכולים גם להציע מועמדויות במסגרת ה-PNP הרגילים (“הבסיס”) שלהם מחוץ למערכת ה-Express Entry.