• Mon - Fri 10:00-18:00
  • 1(647) 292-3600
  • stav.adivi@gmail.com

סופר ויזה היא ויזה זמנית המהווה אופציה אטרקטיבית עבור אזרחים קנדיים ותושבי קבע המעוניינים להביא את הוריהם וסביהם לקנדה. סופר ויזה היא ויזת מבקרים מרובת כניסות בתוקף עד 10 שנים. רפורמות הסופר ויזה של קנדה נכנסות לתוקף באופן מיידית.

שינויים גדולות בסופרויזה נכנסו לתוקף היום, 4 ביולי. הם כוללים את הדברים הבאים:

– משך השהות עבור מחזיקי סופר ויזת יוגדל לחמש שנים

– לאנשים שיש להם כרגע סופר ויזה יש גם אפשרות לבקש להאריך את שהותם עד שנתיים. המשמעות היא שמחזיקי סופר ויזה הנוכחיים יוכלו כעת להישאר בקנדה עד שבע שנים רצופות.

– לשר ההגירה של קנדה תהיה הסמכות לייעד חברות ביטוח רפואיות בינלאומיות שיספקו כיסוי למבקשי סופר ויזה בעתיד.

הסופר ויזה הישנה אפשרה למחזיק בה להישאר בקנדה עד שנתיים לכל כניסה. בנוסף, רק ספקי ביטוח קנדיים יכלו לספק את הכיסוי הרפואי שנדרשו לבקשות סופר ויזה.

הרפורמv מאפשרת כעת להורים וסבים להישאר בקנדה חמש שנים רצופות מבלי לחדש את הויזה שלהם. לדברי הפוליטיקאי הקנדי קייל סיבאק, שהציע בתחילה את הרפורמות, הכנסת ביטוח רפואי זר עשויה לחסוך למשפחות אלפי דולרים בשנה. בנוסף, סיבאק אמר כי יש לו ביטחון שהמסגרת הממשלתית לחברות ביטוח בינלאומיות תבטיח כיסוי עלויות רפואיות למקרה שמחזיקי סופר ויזה יחלו.

סופר ויזה מוצעת כחלופה לתכנית הורים וסבתות (PGP), המציעה מגורים קבועים למבקשיה. ה-PGP היא תוכנית מאוד פופולרית, אבל הדרישה לתת חסות עולה על מספר המקומות הזמינים. רשות הגירה, פליטים ואזרחות קנדה (IRCC) מקבלת כ-200,000 בקשות חסות בשנה, אם כי יש רק 35,000 בקשות זמינות. בנוסף, IRCC עורכת הגרלות כדי להחליט מי יוכל להגיש מועמדות ל-PGP, דבר שלדברי המבקרים אינו הוגן מכיוון שמועמדים שזה עתה נכנסו למאגר עלולים להיבחר מוקדם יותר מאלה שחיכו זמן רב יותר.

IRCC לא עורכת הגרלות כדי לקבל ויזת סופר, מה שנותן ודאות גדולה למשפחות. בנוסף, לוקח פחות זמן לקבל סופר ויזה בהשוואה ל-PGP. זמן המתנה לסופר ויזה יכול לקחת חודשים בעוד המתנה ל-PGP יכול לקחת שנים. לבסוף, סופר ויזת מספקת להורים ולסבים יותר זמן בקנדה ואינה מצריכה חידוש בכניסה מחדש למדינה.

סתו אדיבי

סתו אדיבי הוא מתווך נדל"ן במקצועו, הוא מתגורר באיזור טורונטו משנת 2006, עוסק בייעוץ עסקי ואישי, מתפרנס מתיווך נדל"ן למגורים ועסקים, ומתמחה ברילוקיישן והגירה של משפחות לקנדה. סתו עזר ועוזר להרבה מאוד משפחות, ולמרות שהוא לא יועץ הגירה (פרט חשוב!) הוא משקיע המון זמן ומאמצים לעזור לישראלים שרק מתחילים את התהליך או רק נוחתים פה. לכן השם "נחיתה רכה". ניתן ליצור עימו קשר באמצעות המייל stav.adivi@gmail.com הערות ושאלות בעלות עניין לציבור, יש להפנות לקבוצת נחיתה רכה בפייסבוק

יכול לעניין אותך גם

תוכנית ההורים והסבים (PGP) הוקמה לשם לאיחוד משפחות בקנדה.

אם הגשתם את טופס התעניינות לתת חסות בשנת 2020 והוזמנתם להגיש בקשה לכניסה לשנת 2021, תוכלו לתת חסות להוריכם ולסבא וסבתא שלכם כדי להפוך לתושבי קבע של קנדה

IRCC מציינת שכדי לקבל הזמנה, עליך להגיש טופס התעניינות לתת חסות באתר האינטרנט שלה עבור תהליך PGP 2020 (בין אוקטובר לנובמבר 2020). אף אחד אחר אינו זכאי לתהליך 2021.

ישנה הכנסה מינימלית שילדך או נכדך חייבים לעמוד בה כדי שאישור סופר ויזה. דרישות הכנסה של סופר ויזה לשנת 2022:

גודל היחידה המשפחתית הכנסה ברוטו מינימלית הדרושה

אדם אחד (הילד או הנכד שלך) $25,921

2 אנשים 32,270 דולר

3 אנשים 39,672 $

4 אנשים 48,167 דולר

את/ה יכול לתת חסות להוריך אם את/ה תושב/ת קבע או אזרח/ית של קנדה. עם ויזת סופר קנדה, את/ה יכול/ה לגרום להוריך להישאר איתך בקנדה עד שנתיים לביקור בתוקף ויזה של 10 שנים.

Shopping Basket